söndag 19 juni 2016

Om jag tackar ja till alla utmaningar och förfrågningar som dyker upp blir allt så mycket roligare. Därför har jag precis nu skickat iväg bilder till en samlingsutställning som ska visas på Stadsbiblioteket i höst: Bild Berättande Bok! Jag kommer att ställa ut mitt examensarbete från HDK-kursen jag nyss gått, bilderboksmanuset som jag nyligen skickade ut till ett antal bokförlag.

Och så kommer bomben då, för nu kan jag inte hålla mig längre: manuset har redan blivit antaget!!!

Fast jag ska inte avslöja så mycket innan kontraktet är påskrivet, berättar mer sen. Jag vill bara tacka vänner, klasskompisar och lärare som på ett eller annat sätt bidragit med ovärderliga tips, namnförslag och feedback! Utan er hade jag inte fått ihop berättelsen om Parva.


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild ... älsk på lampans ljuskägla. Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Ann-Charlotte! Ja, jag gillar också lampan :D

      Radera