måndag 14 augusti 2017

Raketrecension!

Nu kan jag verkligen inte vara sur längre, trots att jag fick för mig att det var Vänsterhäntas dag idag och kände mig som lite märkvärdig och förmer för en stund. Men den var visst igår.


Vad gör väl det? Idag kom en finfin recension av Raketen och tjabbelmörtarna från Agneta Warheim på BTJ. Som dagens mallgroda vill jag förstås citera några rader:

”Författaren beskriver med fin känsla hur det är att både försöka vara sig själv och anpassa sig till de rådande reglerna i en klass. Det krävs mod för att stå upp för den man är vilket författaren visar på ett utmärkt sätt.” ... ”En lättläst, bra bok som kan stärka nybörjarens självkänsla i skolans tuffa värld.”

Och, inte nog med det – Adlibris fick tydligen nog av mitt tjat, uppdaterade bilden och – hurra! – nu ser man Raketen och tjabbelmörtarna på deras webbsida istället för en tråkig ”bild-saknas”-ruta. Alltså, kolla gärna på deras kampanj inför skolstarten med lättlästa böcker (2 för 119 kronor)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar