torsdag 1 juni 2017

En tjuvtitt i senaste Svenboken



Lille Sven! Tillknycklad i Postnords omilda behandling, men du kom i allafall till slut. Så kul att träffa dig på riktigt.

Det är en väldigt speciell känsla att få hålla i den färdiga boken, den jag hittills bara sett i datorn och som lösa utskrifter i alla dessa månader. Tänk att jag nu har kommit ut med TVÅ helt egna böcker. Och har en till som kommer ut i höst. Och jobbar med tre andra bokprojekt.

Ikväll har jag varit på en återträff med gamla kollegor som jag jobbade med för massor av år sen. En av dem sa ”vad roligt att du skriver barnböcker nu, det pratade du om redan på den tiden!” Alltså, det var 1989... Vissa tar lite längre tid på sig än andra att nå sina mål. Men nu är jag här i allafall, hoppas jag kan fortsätta ett bra tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar