torsdag 4 maj 2017

I väntans tider igen...

Här går jag och och biter på naglarna, snart är det dags för Sven och semestermarodörerna. Jag trodde boken skulle ha kommit i förrgår men på Akademibokhandelns webbsida ser det ut så här:


Nyss ringde jag Akademibokhandeln på Järntorget i Göteborg, de har inte fått den än. Men snart, sa de. Nästa vecka kanske. Sen kommer jag dit och signerar! Återkommer om det.

Den tredje boken då? Raketen och tjabbelmörtarna handlar alltså inte om Sven. Framsidesbilden saknas för den är inte ens tryckt än, jag har precis idag skickat iväg originalfilerna till förlaget. Boken ska komma ut efter sommaren någon gång. I korthet handlar den om den lite udda Parva som drömmer om att få vara med den tuffaste tjejen i klassen och därför gör allt för att passa in. På kuppen försvinner hon nästan själv. Så här kommer den att se ut:


Medan jag väntar på detta roliga jobbar jag med tre helt andra böcker samtidigt. Nu brinner det i huvudet, bäst att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar