torsdag 14 maj 2015

Sett i bokhandeln

Hurra! På Akademibokhandeln på Frölunda torg igår: "Den är rolig och har jättefina bilder också" sa expediten. "Jo, jag har hört att den ska vara jättebra" sa min käre man... Jag kan inte ens beskriva hur glad och stolt jag blir när jag får höra att någon tycker om min bok! Blir alldeles skrattbubblig, som Sven.

Nästa vecka är det examensdags på HDK, det har varit en väldigt rolig men också krävande kurs. Jag känner mig ganska utmattad just nu av mitt examensprojekt. Det ska bli skönt att få lägga det åt sidan sen, och få fokusera på nya historier. Kanske blir det en ny berättelse om Sven, eller också något helt annat. Jag brukar alltid säga att jag behöver en deadline för att bli färdig med något, men nu tror jag nog att det skulle vara välbehövligt med en lång period utan krav. Lååång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar