tisdag 3 mars 2015

Förhandstitt

I helgen kunde jag äntligen kånka hem mina friex från förlaget. Jag ville förstås slita upp kartongen så fort jag kom innanför dörren - men, nej. För att dra ut lite på det roliga tog jag en macka först. Lite orolig var jag väl också. Tänk om jag skulle bli besviken, hitta stavfel, irritera mig på nån skavig detalj som jag missat. Det är förstås meningslöst att gräma sig över det som ändå är försent att åtgärda, men jag skulle ju inte kunna låta bli.

Men, till slut kunde jag inte hålla mig längre utan sprättade upp lådan. Och... alltså... jag blev toklycklig. Den blev jättefin! Färgerna stämmer, lacken på omslaget sitter där den ska, papperet var rätt. Och historien håller fortfarande. Nu vill jag ju inte avslöja för mycket av handlingen men en liten förhandstitt får ni här:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar